Kloniki i inne podobne do Barbie

środa, 1 stycznia 2014

Wpis Noworoczny

Witam wszystkich już w Nowym Roku :)

Z tej okazji życzę Wam, żeby rok 2014 okazał się lepszy i szczęśliwszy niż poprzedni, bo u mnie to była jedna niekończąca się porażka i zapętlone niepowodzenie, co teraz skwapliwie i dokładnie wypomina mi cała rodzina. 

Żebyście byli zdrowi i szczęśliwi na tyle, ile się tylko da.

Żebyście mieli czas na swoje hobby i dużo dużo dużo pieniędzy.

Żebyście robili kariery.

Żeby każdy kretyn i hejter, któremu nie będzie się coś u Was podobać, udławił się herbatą.

Żeby Internet śmigał.

Żeby trafiła się okazja na spełnienie choć jednego z listy życiowych marzeń.

Żeby dzieci dobrze się chowały, jeśli takowe są.

Żeby wreszcie spadł śnieg i był z tydzień normalnej zimy! A lato było piękne i nie tak straszliwie gorące.

Żebyście mogli znaleźć w ciągu dnia chwilę spokoju.

Żeby przyjaciele byli przyjaciółmi.

Żeby nie trzeba było brać kredytu.

Żeby baba od polskiego wreszcie się odchrzaniła :D

I oczywiście ogromu lalek!



Żeby nie było że tak bez żadnej lalki, życzenia składają Wam także najbardziej sylwestrowe ludziska z mojej kolekcji:

Jem i Rio, różne edycje, firma Hasbro.




I JESZCZE RAZ WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ W NOWYM ROKU 2014!!!


6 komentarzy:

SpiG998 pisze...

Wow Super sylwestrowo wyglądają :)))
Mam nadzieję że ten rok będzie lepszy
Pozdrawiam

ŚWIAT PORCELANOWYCH LAL pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku :D
spełnienia marzeń :D

Katarzyna Zbieraczka Dziwaczka pisze...

Baardzo dziękuję i nawzajem !!!
Chociaż nie chciałabym śniegu i kocham upały - ale jestem przecież Dziwaczką :):)
Lalki wyglądają na bardzo optymistycznie nastawione do Nowego Roku , więc my bądźmy też :):)

Ulta58 pisze...

Widać ,że lalki miały szałowego Sylwestra .Są świetne.Wiele dobrego w Nowym Roku.

RudyKrólik pisze...

Podoba mi się to o kretynach i hejterach. Resztę zostawię dla innych, ale to akurat mogłoby się sprawdzić ;)
Lepszych lalek nie mogłaś dobrać! Nie ma jak korowód cudaków na karnawał! ;))

Anonimowy pisze...

Piękne życzenia, dzięki, aż mi się łezka zakręciła. 2013 był dla mnie wybitnie parszywym rokiem. Tobie również wszystkiego, co najlepsze! :*