Kloniki i inne podobne do Barbie

niedziela, 19 stycznia 2014

"I have many skills..."

Dziś wyjdzie na jaw, jaki ze mnie nerd.


Chyba każdy kojarzy tę panią, prawda?


Przypomnijcie sobie czasy, kiedy po powrocie ze szkoły przy obiedzie na Polsacie oglądaliście "Xenę" na zmianę z "Herkulesem". Pamiętacie?

Tak, wiem, że serial trochę głupi. Fakt, że nieco kiczowaty. Ale co to wtedy była za moc!

Nie wiem czy wiecie, ale twórcą obu seriali jest Sam Raimi, ten sam od "Martwego Zła", "Armii Ciemności", trzech "Spidermanów" czy ostatnio "Oza Wielkiego i Potężnego". Facet ma naprawdę nieograniczoną wyobraźnię i potrafi nawet z byle jakiego budżetu zrobić coś fajnego. W serialu debiutowało też parę obecnych hollywoodzkich gwiazd.

Pan Raimi ma to do siebie, że w każdej produkcji obsadza swoich ulubionych aktorów, choćby ci mieli się pojawić na kilka sekund i odnajdywanie ich na ekranie to czasami lepsza zabawa niż sam film.


Pierwszy z nich to jego brat, Ted Raimi, bardziej znany Wam pewnie jako...

...JOXER!

A drugi to charyzmatyczny Bruce Campbell, prawdziwy kick-ass, znany szeroko jako...

... Ash z "Martwego Zła" i "Armii Ciemności"




czy też złodziej Autolycus, chyba najlepsza postać z "Xeny" i "Herkulesa"


(Autolycus niniejszym zostaje wpisany na listę OOAKów do zrobienia...)


W serialu pojawia się jeszcze wiele postaci, nie zapomnijmy o:

Gabrieli (Renee O'Connor), towarzyszce Xeny i Aresie, bogu wojny (nieżyjący już Kevin Smith)


oraz szurniętej Callisto (Hudson Leik)




Ale po jaką cholerę ja Wam to wszystko wymieniam?


Bo każda z postaci doczekała się LALKI! 
No, ewentualnie figurki akcji... A niektóre to nawet w kilku edycjach.

Dziś pragnę zaprezentować wyprodukowaną przez Toy Bizz lalkę Xeny z odcinku "When in Rome", która trochę odbiega od zwyczajowego stroju bohaterki i przez to jest jedną z moich ulubionych.

  








Lalka dostała zgodne ze stylizacją sandały-rzymianki



Nogi zginają się tak jak u Barbie


W porównaniu z klasyczną Barbie Xena jest tego samego wzrostu, jednak sylwetka jest, tak jak postać, bardziej nabita i bliższa żywemu człowiekowi, jednak swobodnie można je ubierać w niemal te same ciuszki


Złota tiara jest mocowana do głowy szpileczką, którą wciska się w specjalny tyci otworek w głowie 





Lalka jest bardzo dobrze wykonana, ubranie również, tylko te balerinki jakieś dziwne... Kończyny się jak najbardziej zginają i rozchylają na boki. Rysy twarzy na żywo są bardzo realistyczne, zupełnie jak sama aktorka Lucy Lawless - niesamowite kości policzkowe!

Już niebawem pokażę pozostałe laki z serialu (może nawet niektóre pójdą pod młotek, bo kilka zdobyłam podwójnie), a tymczasem powzdycham do porcelanowej Xeny:


(fotki z netu)
Ta lalka to najlepszy dowód na to, ze porcelanki nie muszą być ani różowe i słodkie, ani upiorne :)


Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do Lalkarni, gdzie można poczytać o Krawalach i królowej Ginewrze :)
lalkiplusmisie.blogspot.com




10 komentarzy:

ŚWIAT PORCELANOWYCH LAL pisze...

ojej a co stało się z jej oczami ;) ?
poza tym ok :)
jednak to druga wersja - porcelanowa - bardziej mi się podoba i już :)

sinestro pisze...

mnie też, ale jest strasznie droga :(

ŚWIAT PORCELANOWYCH LAL pisze...

no cóż, to sobie chociaż pooglądamy na fotkach ;)

RudyKrólik pisze...

A wiesz, że ja Xeny nie oglądałam? Wolałam Herculesa lub Nieśmiertelnego, którzy lecieli w tym samym czasie...
Sama lalka- zajefajna! Wzrok Xeny mówi: "Kto, na Bogów, ubrał mnie w tę kieckę?! Gdzie mój bicz?!" Ale sama kiecka- klasa!
Porcelanowa mniej mi się podoba. Nie ma w niej agresywności.

Katarzyna Zbieraczka Dziwaczka pisze...

... te oczy mówią : o rany , co ja mam na nogach ... i ta sukienka - to naprawdę ja ??? Jak się schylę, to spadnie mi z głowy to "coś" ...
Twoja lalka bardziej mi się podoba - ta druga wygląda jak z gabinetu figur woskowych :)

Ashoka pisze...

Aaaaach jeden z moich ukochanych seriali. Pamiętam jak moją Petrę stroiłam w zbroję z folii aluminiowej:) Piękna jest ta porcelanowa - powzdycham trochę:)

sinestro pisze...

"Herkules" jest obecnie powtarzany wieczorem na dwójce :)

Stary_Zgred pisze...

Bardzo. Zdziwiona. Xena. Pewnie Gabriela wykręciła jej jakiś dowcip albo też Xena doznała szoku na widok nagiej Barbie. Ale z tego co pamiętam, to pruderyjna chyba nie była.

sinestro pisze...

Albo majtki ją uwierają... :P

Manhamana pisze...

;) Podoba mi się szalenie i jest podobna do pierwowzoru - na pierwszy rzut oka widać kto to, nawet jak ma dziwny jak na siebie bet założony! Jednakże muszę przyznać, że kimono bije na głowę czerwoną kieckę ;)