Kloniki i inne podobne do Barbie

poniedziałek, 27 stycznia 2014

WIELKA WYPRZ

Kochani, tak jak zapowiadałam, robię mega wyprzedaż:



http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=23258327



Uprzejmie zachęcam do zajrzenia, bo wystawiam całą masę różnych lalek, ciuszków i pierdół (ogrom superstarów) i może akurat znajdziecie coś, czego Wam brakuje albo po prostu wpadnie w oko.

Proszę tylko o uważne czytanie opisów, bo nie wszystkie rzeczy są nowe. Starałam się jak najlepiej opisać usterki, jeśli takowe się pojawiają i cena wywoławcza jest do nich dostosowana. Nie wystawiłam żadnego połamańca :)

Tożsamość lalek była kilkakrotnie konsultowana z różnymi ludźmi, więc są tym, co jest napisane w tytule aukcji.

Możecie śmiało pytać :)


KAŻDY, KTO POWOŁA SIĘ NA TEGO BLOGA, DOSTANIE ODE MNIE GRATIS COŚ ŁADNEGO I LALKOWEGO :D
(bo lalek u mnie dostatek)

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

woow, dużo tego, ale masz chyba jedną aukcje wyst dwa razy? Taą z Miko . Albo masz dwie lalki ;p

sinestro pisze...

Dzięki Ci za spostrzegawczość - rzeczywiście wstawiło mi pierwsze foto z poprzedniej aukcji.

RudyKrólik pisze...

Licytuję w dwóch aukcjach! Proszę trzymać za mnie kciuki! ;)

sinestro pisze...

Trzymam i życzę szczęścia!

ŚWIAT PORCELANOWYCH LAL pisze...

Nie mam szczęścia do licytacji!
Mam za to prośbę,jeśli nikt nie kupi Esmeraldy, ta ja ją bym chciała :D

sinestro pisze...

W porządku :) A co do szczęścia w licytacjach tak ogólnie, to najlepiej licytować przed samym końcem aukcji, jest wtedy mniejsza cena i większa szansa na wygraną :)

RudyKrólik pisze...

Ojessuuuu!!! Ojesuuuu!!! Ojesuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Wygrałam lolipopkę! Ojesuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! :))))

sinestro pisze...

Zastanawiam się właśnie, jakim gratisem Cię uszczęśliwić :D