Kloniki i inne podobne do Barbie

piątek, 31 stycznia 2014

LeGolasek



            Do dzisiejszego wpisu natchnęła mnie pewna życiowa mądrość, wypowiedziana wczoraj przez jedną z klientek w pracy (lat 44, trzykrotna rozwódka, potrafi przepowiadać przyszłość swoim TRZECIM OKIEM):
 
„Przystojny facet jest jak droga, biała kanapa – chodzisz nad nim nieustannie i pilnujesz, żeby się nie upierd****”


Tia… :P 

A co do przystojniaków:


            Bardzo długo w mojej lalkowej kolekcji zapierałam się, że nie będę trzymać facetów, ponieważ zazwyczaj są oni brzydcy albo niedopracowani (tak samo się zapierałam, ze nie będzie w domu żadnej Monster High).

            Trwałam w tym postanowieniu do czasu, gdy w zasięgu łapek znalazł się ON. Popatrzył na mnie błękitnymi oczętami, zarzucił blond włosem i pomachał zachęcająco artykułowaną łapką. „Bierz mnie!” zawołał. „A, i moich kolegów też!”. Od chwili przytargania lalka do chaty do kolekcji przypałętał się jeszcze Gomez Adams, trzech plażowych Kenów, zielonoskóry Winky z Krainy Oz i jeszcze kilku porcelanowych dżentelmenów. Bo okazuje się, że lalek czasami może być baaaardzo fajny :)

Ale prawdziwą perłą w koronie pozostaje wciąż LeGolas :D



Garnitur wykonany przeze mnie (było strasznie trudno) specjalnie dla Doktora Who, który aktualnie się robi :)




Pudelek ma na imię Fifi, pochodzi od Mattela i będzie o nim oddzielny wpis.



Sam lalek jest średnio podobny do aktora Orlando Blooma
 




 
Na jego buzi spodziewałabym się wszystkiego, ale nie różowych cieni! 
Za to uszy ma fantastyczne.





 LeGolasek wciąż poszukuje własnego stylu...
  











Jak pewnie zdążyliście zauważyć, LeGolas posiada bogatą artykulację, co jest chyba jego największą zaletą:


Dla porównania, takiemu Gomezowi Adamsowi głowę wciska się w szyję, a ta non stop odpada :( LeGolasek natomiast ma szyję "kulkową".



W drodze jest jeszcze dwóch podobnie artykułowanych lalków :D




Lalek w oryginale wygląda tak:
 



 

Bardzo mi się podobają elfickie hafty...
 ...ale buty składane z połówek już mniej (sekund pięć się rozwalą)


Chyba uszyję mu coś specjalnego, może w trochę mrrrocznych klimatach? Na razie pozostanie w rozchełstanej koszuli :D




 A wracając do pani od białej kanapy, to tego jest więcej... Pani od białej kanapy domaga się załatwienia jej podwyższenia renty z powodu utraty Trzeciego Oka w wyniku wybuchu bomby na Rondzie Kaponiera w Poznaniu. Ponadto poinformowała mnie, ze miłością mojego życia będzie obcokrajowiec, ale nie wyjdę za niego za mąż, bo się pokłócimy o pieniądze (nie powiedziała tylko o czyje :P).

18 komentarzy:

Capricorn pisze...

Legolas jednak z twarzy do Kena podobny bardzo.
A pani od białej kanapy to chyba jednak nie należy się podwyższenie renty, bo skoro Tobie przepowiedziała, to znaczy że Oko działa ;)

ŚWIAT PORCELANOWYCH LAL pisze...

Nooo!!!, lalek rzeczywiście Ci się udał jak ta "droga biała kanapa" :)))
Ciekawa jestem tych przystojniaków porcelanowych :)

Unknown pisze...

Najbardziej mi się podoba w goglach ;) Jest super.

Stary_Zgred pisze...

Fifi mnie pokonał! Serce już krzyczy do niego "chcę cię!". A LeGolasowi zdecydowanie lepiej we współczesnych ubiorach, w których może prezentować swój niezaprzeczalny seksapil. Straszna z niego diva, ale taka do polubienia. Za to zupełnie niepodobny do zdjęcia promocyjnego - chyba w stosunku do prototypu bardzo złagodzono jego rysy.

Ashoka pisze...

Rzeczywiście mało podobny do oryginały - wczoraj dorwałam figurkę Legolasa i tez jest mało podobny:(
Za to ciało i gęste włosy wymiatają - no i uszy oczywiście:) W nowoczesnych ciuchach zdecydowanie mu lepiej:)

Katarzyna Zbieraczka Dziwaczka pisze...

Tak współczesne ciuchy lepiej pasują , zdecydowanie :), chociaż podobają mi się gustowne zielone rajstopki , ale w samych rajstopkach biegać głupio :) .
Jak miło mi widzieć kolejnego blogowego pudla ! Mój Teofil będzie wniebowzięty :)

VMarcin pisze...

Fajny chłopak, bo ma długie włosy, a to oczywiście plus ;) Ciekawy jestem już tych kolejnych, nowych nabytków ;)

RudyKrólik pisze...

Nie, nie i jeszcze raz nie! W tym poście najbardziej męską istotą jest Fifi! Nie lubię i nie polubię LeGolaska. Inna bajka, że jako postać z LOTR też go nie lubiłam. Moje niektóre Barbie mają więcej testosteronu ;)

sinestro pisze...

Ależ o to w nim chodzi, że to taka metroseksualna, długowłosa ślicznota :D

sinestro pisze...

Kurczę, czemu ja jej tego nie powiedziałam...

sinestro pisze...

Jedne porcelanowy przystojniak już się pokazał:
http://lalkiplusmisie.blogspot.com/2013/10/ach-gdziez-ci-mezczyzni.html

sinestro pisze...

:) dzięki

sinestro pisze...

Niestety, włosy wcale a wcale nie są gęste :( Są rootowane w taki sposób, jakby były nastawione na warkocz albo zaczesanie do tyłu.

sinestro pisze...

Widziałam Teofila, jest bardzo stylowy z tym jego manikiurem :) Mi się marzy jeszcze pudelek Prince:

http://www.ebay.com/itm/Barbie-Trading-Card-1985-Barbie-Sitting-with-Dog-Prince-/111260983264?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19e7abdfe0

Niestety, ciężko go dorwać :(

RudyKrólik pisze...

To czemu twórcy lalek nie mogą pojąć, że prawdziwy facet śmierdzi jak niedźwiedź, jest tak samo wielki i owłosiony? ;) Albo czemu choć jednego, takiego nie zrobią?

ŚWIAT PORCELANOWYCH LAL pisze...

Faktycznie był na pingerze :)))

Anonimowy pisze...

Ja z innej bajki. Dziś przeglądałam poczę google... dziękuję za Twojego e-maila i życzliwość. Dopiero dzisiaj go przeczytałam ;( Pierwsze malowania mam za sobę i baaaardzo Ci dziekuje za interesowanie. Obiecuje regularnie czytać pocztę. Buziaki

bjork82 pisze...

Fotogeniczny młodzieniec :)