Kloniki i inne podobne do Barbie

czwartek, 31 października 2013

Ravenna - OOAK

 Kolejny przeniesiony post:


"HA! Popełniłam mojego pierwszego barbiowego OOAKa!









Pierwszy raz coś takiego wyczyniłam, więc proszę bądźcie wyrozumiali. Wiem, że korona jest wyjątkowo do bani - zmienię jak tylko wpadnie mi w ręce coś odpowiedniego.

Barbie doznała repaintu, przefryzowania i otrzymała nową kieckę. Suknia ma trochę inne rękawy niż oryginał. Jeszcze pewnie z 10 razy ją udoskonalę, na razie po prostu chciałam spróbować jak mi pójdzie przerabianie barbiowych trupków i czym to pachnie. Sama lalka ma świetną artykulację - najprawdopodobniej był to model Barbie fitness. Jak tylko znajdę kabel od telefonu to wrzucę zdjęcie lalki przed przeróbką dla porównania.

Jest to raczej wersja surowa - mam zamiar dodać sztylet, na bank inną koronę, poszerzyć rękawki. "


Wciąz popełniam OOAKi i bardzo to lubię!


4 komentarze:

Ashoka pisze...

Gratuluję odwagi:) Ch. Theron uwielbiam jako aktorkę - jako zła królowa była rewelacyjna.:)

RudyKrólik pisze...

WOW!
Nie wierzę, że to pierwsza próba! Nie wierzę i już!
Ten kołnierz!
Ten dekolt!
Bardzo udana przemiana!

SpiG998 pisze...

Sliczna jest Gratulacje :P

sinestro pisze...

Dzięki :) Na Barbie była to pierwsza próba, ale wcześniej wiele razy przerabiałam porcelanki. Od czasów Ravenny nabrałam już nieco wprawy i teraz pracuję nad OOAKiem Tii Dalmy z Piratów z Karaibów, tylko nie mogę znaleźć odpowiedniego materiału na sukienkę.