Kloniki i inne podobne do Barbie

wtorek, 9 lutego 2016

Barbie z Malt Shoppe

Miałam masę pomysłów na sesje zimowo-śniegowe.

Niestety nie doczekałam się śniegu na tyle żeby zrobić choćby małą sesję, stąd też post z lalką pełną słońca :)

Prezentowana dziś lalka to Barbie z sieci lodziarni Malt Shoppe z roku 1992.


Jest niemal identyczna jak inna blondyna - Barbie Fifties Fun:


Obie lalki są ubrane w modowy hit lat 50tych - spódnicę z pudelkiem,


Autorką projektu tej charakterystycznej spódnicy jest Juli Lynne Charlot.









Do lalki dodano kupon do lodziarni.



To typowy, słodki superstarek - ale jakże uroczy :)

12 komentarzy:

stary_zgred pisze...

Co za nieskromna dziewucha! Żeby tak majtki publicznie pokazywać! Ale mogła być bez nich i wtedy byłby skandal :P
Chyba się na pannę z pudelkiem zasadzę. Podoba mi się nie od dziś i tylko nie wiem, która wersja bardziej - czy "Malte shoppe" czy ta druga :)

Szara Sowa pisze...

Śliczny strój, choć dużo różowego. Pudelek słodki. Dawniej ciuszki robili o wiele staranniej.

bjork82 pisze...

Ależ cudny pysio! To są moje ulubione roczniki "barbiowatych".
Pozdrawiam!

sinestro pisze...

Zgredku, Malt Shoppe ma akcesoria - Fifties Fun chyba tylko szczotkę.

olla123 pisze...

Bardzo mi się podoba! Radosna i pełnia życia! Pudelek ze smyczą na spódnicy ... ciekawy projekt :-)

Inka pisze...

nie wiedziałam, że w latach 50tych
pudle cieszyły się taką sympatią...

a fotka z pupencją przywiodła mi na
myśl słodkie panienki typu pin-up ♥

Neytiri pisze...

Przeurocza lalka, idealnie reprezentuje słodki, kolorowy koncept lalek Superstar.
Btw. informuję, że pozwoliłam sobie nominować Cię do udziału w akcji Liebster Award :)

gosiaksz pisze...

prześliczna! a ta spódnica to rewelacja!

Anonimowy pisze...

Rewelacyjny pudełek! Cud, miód i orzeszki!

frozen doll pisze...

very nice and beautiful

fareeda pisze...

lovely outfit for dolls ,nice one

amani pisze...

aww so cute i just love this.so adorable, nice blog by the way.