Kloniki i inne podobne do Barbie

poniedziałek, 16 czerwca 2014

L jak LABIRYNT

Dziś kolejne hasło z zabawy lalkowo-fotograficznej Maveriki: LABIRYNT. Wpis lekko spóźniony, ale cały weekend byłam odcięta od sieci :(

To chyba najtrudniejsze hasło z całego zestawu i strasznie ciężko było wymyślić coś lalkowego do zdjęcia. Jedyny labirynt jakim obecnie dysponuję jest zbyt duży, żeby było widać z niego lalkę :P

Ale pomyślałam sobie, żeby podejść do labiryntu od środka, czyli od potwory zazwyczaj tam żyjącej. Widzieliście "Labirynt Fauna"? Chyba najstraszniejszy i najbardziej chory film, jaki dotąd obejrzałam, głównie za sprawą tego oto bydlaka:

Aaaaaaaaa koszmar!

Zazwyczaj gdy w jakimś filmie ma się pojawić straszliwa kreatura, najpierw rozlega się niepokojąca muzyka, a na ścianie pojawia się rogaty cień bestii, dopiero potem sama bestia. A rogatych bestii obecnie u mnie dostatek :D


Rogata bestia z LABIRYNTU jak żywa! :-)

3 komentarze:

olla123 pisze...

Pomysłowe i odmienne podejście do tematu! Atrakcyjne i świetne!
Pozdrawiam :)

Inka pisze...

labirynt pełen uczuć i strachu... ja noszę wciąż w pamięci labirynt z Davidem Bowie, który wzbudzał skrajne emocje od zachwytu do abnegacji...

sinestro pisze...

Pierwotnie miałam wrzucić na to hasło lalkę OOAK przedstawiającą właśnie Jaretha, ale jeszcze nie jest gotowa. Ale jak już będzie skończona to na pewno będzie o nim wpis ☺