Kloniki i inne podobne do Barbie

sobota, 7 czerwca 2014

K jak KAMIEŃ

Dziś kolej na następne hasło z zabawy lalkowo-fotograficznej wymyślonej przez Maverikę: KAMIEŃ.


Czekałam na to akurat hasło z niecierpliwością, bo po głowie skakało mi kilka różnych pomysłów. Zatem:

 (lalka na foto to porcelanowa Cherry Tree Fairy z ilustracji dla dzieci Cicely M.Baker)




 (Barbie jako Mortycja Adams)



 na foto Gabriela (ta od Xeny) firma ToyBiz 


Oczywiście jak malowałam kamienie i ustawiałam lalki, ludzie przystawali i gapili się jak na wariatkę :D



8 komentarzy:

bjork82 pisze...

Super pomysły na fotki! Gratuluję i podziwiam Twoją kreatywność (i odwagę przy malowaniu kamieni :)) :)

olla123 pisze...

Wyobrażam sobie to zainteresowanie ludzi...
Każde z Twoich podejść do tematu jest niezwykle interesujące. Tyle pomysłów! Podziwiam!

Szara Sowa pisze...

Mortysia urocza. Żeby z wariatki stać się bohaterką, wystarczy szepnąć wybałuszającej gały babie, że amerykańskie pismo dla kolekcjonerów płaci po 100 zielonych za zdjęcie.:)

Pikulina pisze...

Rewelacyjne zdjęcia! Głowa pełna pomysłów i odwaga.. toż z takiego połączenia muszą wyjść fantastyczne zdjęcia, wszystkie klimatyczne w zależności od modelki :) pełne dramatyzmu lub czarów! Bardzo mi się podoba Twoja realizacja wyzwania! Pozdrawiam :D

Ulta58 pisze...

Świetne pomyślany temat ,zdjęcia cudne.

Anonimowy pisze...

A niech się gapią, jest na co :P

Unknown pisze...

Warto było malować te kamienie, super zdjęcie wyszło z tego.

Inka pisze...

Gabi zdaje się robić wiosenne porządki w obejściu? widzę i lampę na kamieniach i okrągłe niby dywaniki...