Kloniki i inne podobne do Barbie

środa, 19 listopada 2014

Nowe twarze u Mattela!

Jestem bardzo podekscytowana, gdyż Mattel zareklamował nową linię lalek (m. in. syrenki, Fashionistas i nowe Rock'nRoyals) i okazuje się, że zostaną wypuszczone nowe buzie ;-D Sami zobaczcie:


 Zaintrygowała mnie panna w górnym, prawym rogu - nigdzie nie mogę znaleźć jej zdjęć "w całości".





Zazwyczaj nie pałam miłością do Teresek, tak ta mnie urzekła.


Zachwyciła mnie ta Kayla/Lea w tak naturalnej odsłonie.





Zdjęcia zaczerpnięte z http://www.fashiondollworld.de/. Znajdziecie tam więcej zdjęć poglądowych.



Moim zdaniem Mattel zmierza w dobrym kierunku, lalki zaczynają wyglądać jakoś bardziej po ludzku, przynajmniej w porównaniu z buziami Generation Girl.

A Wy co sądzicie o tych nowościach?

11 komentarzy:

ŚWIAT PORCELANOWYCH LAL pisze...

Panna jak czekoladka jest cudna
i też Kayla/Lea :)
Pozdrawiam :)

olla123 pisze...

Wreszcie jest w czym wybierać! Bardzo mi się podobają i cudnie, że różnią się od poprzednich! Dzięki za info :-)

MajorMistakes pisze...

Niestety, cztery bardzo mi się podobają... dobrze, że keny szpetne, albo nieobecne, bo portfel swoje granice ma :(

Szara Sowa pisze...

Fantastycznie, wreszcie coś innego. Moje największe faworytki to druga w górnym i trzecia w dolnym rzędzie.
No i jeszcze pierwsza w środkowym, choć kolor ust mogłaby mieć inny.
Zresztą wszystkie są ładne i dobrze, że nie zbieram Barbioszek bo bym zbankrutowała.

Ashoka pisze...

Keyla cudna:)!

Milena pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Milena pisze...

Lalka z napisem 'LA girl' na trzecim od końca zdjęciu bardzo mi się spodobała. Doczytałam w linku, który podałaś, że to prototyp. No może niekoniecznie zachwyciły mnie kolorowe włosy, ale płaskie sandałki i ogólnie twarz ma bardzo fajne. Szkoda tylko, że tak słabo artykułowana.

Inka pisze...

nie wiem, czy to dobrze, czy źle - ale z tych pojedynczych fotek - już sześć niuń na nich mi się podoba... i o dziwo - blondi - jakże komiksowa i odlotowa!!!
póki co - to tylko obietnice, a co ujrzę na sklepowej półce? a co w ostateczności u mnie wyląduje? ha, zobaczymy...

Stary_Zgred pisze...

Po przemyśleniu sprawy stwierdzam, że szansę u mnie ma tylko jedna, obiektywnie rzecz biorąc najbrzydsza z wszystkich dziewcząt - czyli wyszczerzona blondynka z afro. Wielka głowa, przedpotopowa fryzura, ale z mojej głowy wyjść nie chce. Pozostałe zachwyciły mnie na krótko i jakoś się zapomniały. O!

Unknown pisze...

Hello from Spain: I agree with you. new collections are very nice. Fabulous new dolls.Keep in touch

Ulta58 pisze...

Trudno wybrać najładniejszą ,każda z nich ma coś w sobie i jest godna uwagi.